Hola,
Soy extranjero y acabo de llegar a España con visado de trabajo. No hablo español y el siguiente mensaje fue traído por el traductor de Google.
Soy un nuevo cliente de Orange (Contraté un paquete Orange hace 5 días) y mi cuenta de Internet se bloqueó 2 días después de la instalación. Me gustaría saber el motivo. No puedo hablar con los canales de atención al cliente de Orange y no puedo cargar mi documento de identidad (parece que este es el problema, Orange quiere que le envíe un documento de identidad).
Necesito un canal de correo electrónico para hablar con Orange y enviar mi documentación, por los canales tradicionales no lo consigo (registré mi NIE como cliente pero como acabo de llegar a España solo tengo el número de NIE en mi visa de trabajo, aún no no tengo mi tarjeta NIE, y la opción de cargar el NIE escaneando no acepta mi NIE en mi visa de trabajo, tiene que ser la tarjeta NIE, pero todavía no tengo la tarjeta)
Por favor necesito contactar a orange a través de un correo electrónico, ¿alguien puede decirme qué canal de correo electrónico de los clientes de Orage?
Gracias,
Marcio
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Hello @Marcio ,
Customer service in different languages
In Orange, we can help you with any doubts you may have in English, French and German. Call 900 906 121 (if you are calling from Spain) or + 34 695 911 900 (if you are calling from outside Spain). Languages spoken: English, French and German.
Timetable:
Regards,
Si necesitas enviar algún documento puedes hacerlo desde WhatsApp al número oficial de atención al cliente de Orange.
653850085
If you need to send a document, you can do it from WhatsApp to the official Orange customer service number.
653850085
Hello, thank you very much for your support.
I had to call to this international number twice and wait more than 30 minutos to talk to someone. After that I was informed that I need to send my documents to this email: documentacion.reactivacion@orange.com and that after 24 hours my internet would be reactivated. Well, more than 24 hours ago I sent the documentation and my internet is not back ... I can't believe Orange blocked my internet without send me any message before ... When I contract it no documents were asked, only my bank account ... and now I am facing this problem ... I am very disappointed with Orange ...
Hello, thank you very much for your message, but this whastapp number can only be used from Orange lines ... that it is still not my case ... I think this is a very weird decision of Orange does not open this number for any cel phone operator ... or at least they should have other whatsapp for clients who doesnt have its line ... or who have just signed their services and are having problem ... anyway .. I am still very disappointed with Orange ...
By the way, here in Spain in case I want to cancel my contract with Orange, how many days without having to pay anything I have after ordering it, do you know? And how can I cancel my contract, can I do it calling to this this international number? tks!
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