cancelar
Mostrando los resultados de 
Buscar en lugar de 
Quiere decir: 

No ha Sido posible acceder. Intentalo mas tarde.

Responder

No ha Sido posible acceder. Intentalo mas tarde.

Have this problem since many weeks. I already contact the support a few weeks ago. There is something wrong in my account. Can you help me please? 

Love
Superusuario

Hola,

Según la captura que adjuntas, parece que estás intentando acceder a la app Mi Orange desde tu smartphone utilizando Wi-Fi, y te aparece un error.

¿Te encuentras en España? ¿Has probado acceder utilizando la red móvil en lugar de Wi-Fi?

Además, ¿sucede lo mismo si intentas ingresar desde la página web? Aquí tienes el enlace:
https://areaclientes.orange.es/

 

 

Hello,

From the screenshot you shared, it seems you’re trying to access the Mi Orange app from your smartphone using Wi-Fi, but you’re encountering an error.

Are you currently in Spain? Have you tried accessing the app using mobile data instead of Wi-Fi?

Also, does the same issue occur if you try logging in via the website? Here’s the link:
https://areaclientes.orange.es/